Omark hånades av fansen: ”Bryr mig inte”

Linus Omark åkte på en 2+2-utvisning i slutet mot Skellefteå.

Då skanderade hemmasupportrarna ”Sveriges sämsta psyke”.

– Jag lyssnade inte, säger Omark. 

Läs mer…

kommentarer